Uradite više za vaše jezgro - Men`s Health

Uradite više za vaše jezgro

OSNOVNA VEŽBA
Osnovna ideja je da na izdržite 30 sekundi u plenku, 60 ukupno po jednoj seriji. Kada uspete u ovoj osnovnoj nameri javljaju se dva problema, prvo ova vežba stvarno postaje dosadna i drugo potrebno je da vašim mišićima napravite dodatni izazov. Jedno od rešenja je ustajanje iz izdržaja u sklek.

KAKO SE RADI
Ova vežba zahteva od vas da u početku budete u plenku, ali takođe je potrebno da istovremeno pomerate vaše celo telo, što dodaje potpuno novu dimenziju težine ovoj vežbi. Dok radite plenk stisnite zadnjicu i butine izdržide nekih 15 sekundi, a zatim prvo postavite desnu ruku kao u početnoj pozi za sklek, a zatim i levu. Sada se nalazite u početnoj sklek pozi, zadržite se tu par sekundi i vratite se u plenk. Dok radite ovu vežbu probajte da vam se leđa što manje savijaju, ukoliko vam je ovo suviše jednostavno uradite sklek između podizanja i spuštanja u plenk.

Pročitajte i  Izborite se za vaše trbušnjake
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *