Kako da vam trening stane u 15 minuta? - Men`s Health

Kako da vam trening stane u 15 minuta?

JEDNORUČNO PODIZANJE KUKOVA
Zauzmite položaj za sklek i postavite stopala duplo šire od širine ramena. Postavite desnu šaku na tlo direktno ispod desnog ramena, a levu na leđa (dlan na gore). Gurnite kukove u nazad i probajte da dodirnete petama tlo. Vratite se u početni položaj. Promenite ruku posle 20 sekundi.

PAČIJI HOD
Spustite se u čučanj što dublje možete i ispružite ruke ispred sebe kako bi bolje balansirali. Isturite grudi, prebacite težište na pete i gledajte pravo. Održavajte ovaj položaj dok hodate u napred 20 sekundi, a onda isto toliko u nazad.

MAJMUNSKI SKOK
Skupite pesnice i postavite zglavke na tlo ispred levog stopala. Držite ih tu dok skačete u levo. Kada doskočite, podignite pesnice i zamahnite rukama između nogu, prebacujući u isto vreme težište na levu nogu i opružajući desnu nogu. Ponovite isto u suprotnom pravcu. Nastavite tako naizmenično.

ŽABLJI POSKOK
Zauzmite isti početni položaj kao za pačiji hod, ali težište prebacite na vrhove stopala umesto na pete. Zadržite taj položaj dok skakućete u napred par centimeter svaki put. Posle 20 sekundi, skakućite u nazad. Ako počnu da vas bole kolena, izvedite još jednu seriju pačijeg hoda.

VISEĆE VESLANJE
Nađite dugačku šipku za zgibove i uhvatite je hvatom ruka preko ruke. Takođe prebacite i potkolenice preko šipke i opružite ruke. Povucite grudi do šipke tako da vam je glava sa desne strane šipke. Pri sledećem ponavljanju podignite glavu uz levu stranu šipke. Nastavite tako naizmenično.

Pročitajte i  Kako izgraditi mišićave ruke, ramena i grudi bez teretane?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *