5 vežbi za jače jezgro - Men`s Health

5 vežbi za jače jezgro

SKLEKOVI
Stanite u poziciju za skleko, ali podignite noge na švajcarsku loptu, tako da na njoj budu oslonjeni risovi stopala i jedan deo potkolenice.  Nemojte da zaboravite da tokom spuštanja i podizanja, telo mora da bude pravo! Uradite tri serije po 15 ponavljanja.

PLENK NA LOPTI
Stavite vaše podlaktice na švajcarsku loptu i pomerajte stopala unazad sve dok vaše telo, od glave do pete ne napravi ravnu liniju. Probajte da izdržite tri serije po 30 sekundi u ovom položaju.

LEŽEĆA KOBRA
Kleknite ispred švajcarske lopte i stavite kukove na nju. Stavite dlanove na vaše teme kao kada radite trbušnjake. Sada izvijte svoja leđa unazad i podgnite grudi sa lopte. Pokušajte da izdržite u tom položaju 30 sekundi, a zatim sve ponovite još dva puta.

PRIVLAČENJE KOLENA KA GRUDIMA
Početna pozicija bi trebalo da bude ista, kao kod prve vežbe, sa tim što se sada nećete spuštati u sklek, već ćete probati da vaša kolena privučete što bliže grudima. Neka vam trbušnjaci budu stegnuti sve vreme tokom ove vežbe. Takođe, uradite tri serije po 15 ponavljanja.

BOČNI PLENK NA LOPTI
Lezite na levi bok, sada izdignite torzo oslanjajući se na podlatkicu. Stopala bi trebalo da budu podignuta na švajcarsku lotu, međutim, ukoliko vam se ovo učini kao nemoguća misija, onda uradite bočni plenk bez lopte jer je ova vežba sama po sebi dovoljno teška. Probajte da izdržite 30 sekundi u ovom položaju, zatim se prebacite na desnu stranu. Kada završite, ponovite sve još jednom.

Pročitajte i  Iz Rusije s ljubavlju

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *