Stare vežbe, veći mišići - Men`s Health

Stare vežbe, veći mišići

Međutim, to sad ne mofa da znači da morate da izmišljate krive drine i da sebi zadajete nemoguće serije i vežbe, dovoljno je da se s vremena na vreme vratite na stare dobre vežbe kao što su iskorak, zgib, mrtvo dizanje ili sklek, ali i tu uvek možete da ubacite mali “tvist”. Probajte ove vežbe kako bi nabacili mišiće po receptu “stare škole”.

KAKO OVO DA URADITE
Svaki par vežbi radite kao superseriju. Za prvu superseriju uradite koliko god možete ponavljanja za 7 minuta. Odmorite jedan minut, a zatim ponovite isto sa drugim parom vežbi. Sa ovako kratkom pauzom, napregnućete mišiće i povećati otkucaje srca.

PRVA SUPERSERIJA
ISKORAK UNAZAD SA BUĆICAMA
Držite po bućicu u svakoj ruci, ruke neka vam budu ispružene pored tela. Zakoačite unazad desnom nogom i spuštajte telo sve dok vam desno koleno ne bude savijeno pod uglom od 90 stepeni, najmanje. Zaustavite se i onda se brzo vratite u početnu poziciju. Uradite tri do šest ponavljanja, promenite noge, a zatim sve ponovite.

ZGIB
Uhvatite šipku za zgibove u pothvatu, neka vam razmak bude u širini ramena i spustite se koliko su vam ruke dugačke. Stisnite svoje lopati i probajte da privučete vaše grudi šipki. Zaustavite se i polaaaaako se spustite nazad. Uradite šest ponavljanja (ili koliko god možete.).

DRUGA SUPERPRESIJA
MRTVO DIZANJE SA ŠIPKOM
Uhvatite šipku malo šire od od ramena i držite je ispred vas. Gurnite vaše kukove unazad i spusštajte vaš torzo sve dok ne bude gotovo paralelan sa podom, a šipka bi trebalo da bude malo ispod vašeg kolena. Zaustavite se na kratko, a zatim se vratite u početnu poziciju. Uradite 3 do 7 ponavljanja.

PRELAZNI SKLEK
Stavite vaš levi dlan na malu kutiju ili steper, a desni dlan stavi te na pod, uradite sklek. Sada prebacite vašu desnu ruku na kutiju, a levu ruku na pod i uradite još jedan sklek. To je jedno ponavljanje, prebacujte pozicije ruku nakon svakog skleka. Odradite od jednog do šest ponavljanja.

Pročitajte i  Osmislite trening savršen za vašu visinu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *