Dva pregiba u jednoj vežbi = neverovatan biceps - Men`s Health

Dva pregiba u jednoj vežbi = neverovatan biceps

Džordž Zotman je strongamn koji je početkom 19. veka bio poznat po svojim neverovatno jakim rukama.

Pročitajte i: Odgovori na najčešće postavljena pitanja u vezi sa suplementima

Varijacija osnovne vežbe za biceps (i dalje govorimo o pregibu) koja nosi njegovo ime kombinuje tradicionalni pregib  sa obrnutim pregibom i tako pravi jednu od najboljih vežbi za biceps i podlaktice.

Otkrijte i: 10 najvećih grešaka vežbača koji žele da nabace masu

KAKO SE IZVODI
Držite bučice u obe ruke, laktovi bi trebalo da vam budu uz telo, krenite da radite normalan biceps pregib. Kada dođete u gornju poziciju biceps pregiba, rotirajte vaše dlanove za 180 stepeni, tako da sada budu okrenuti ka podu i polako se vratite u počenu poziciju.

Pogledajte i: Šta morate da znate da biste pravilno izveli zgib

Zbog činjenice da obrnuti pregib možete da radite sa mnogo manjim opterećenjem nego što to radite sa tradicionalnim pregibom. ostavite ego po strani i uzmite malo manje bučice. Ali verujte nam, Zotmanov pregib stvara neverovatnu tenziju i kod bicepsa i kod mišića podlaktice i time dovodi do većeg mišićnog rasta.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *