Isperi, ispljuni i trči - Men`s Health

Isperi, ispljuni i trči

Evo alternative za nalivanje slatkim napicima tokom trke.

Samo ispiranje usta energetskim pićem može vam pomoći da trčite brže, sudeći po časopisu International Journal of Sport Nutrition and Exrecise Metabolism. U istraživanju, trkači su kvasili usta ili napicima koji sadrže ugljene hidrate, ili placebo napicima pre i za vreme tridesetominutnog trčanja na traci, pri sopstvenom odabiru tempa. Prva grupa je trčala 110m duže od placebo grupe. Autor istraživanja dr Jan Rolo kaže da i sam privid izvora energije može podstaći centre za nagrađivanje u mozgu, tako da je vaše telo pripremljeno za povećane napore.

Pozitivno razmišljanje: Sam ukus sportskog napitka može podstaći vaš mozak da se pripremi za akciju

ŠTREBER… ALI BRZ
Možda je vreme da kratke čarape zamenite kompresionim dokolenicama. Nova nemačka studija govori da kompresione dokolenice poboljšavaju trkačke sposobnosti. U testu na traci za trčanje, gde su ispitanici trčali do otkaza, oni koji su nosili kompresione dokolenice uspeli su da izdrže 5% duže od onih u običnim čarapama. Dokolenice podupiru mišiće potkolenice, što dovodi do veće mehaničke efikasnosti, kaže autor studije dr Volfgang Kemler.

Pročitajte i  Kako trenira trenutno najbolji košarkaš NBA lige: Vežbaj kao Rasel Vestbruk
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *