4 vežbe za isklesane trbušnjake - Men`s Health

4 vežbe za isklesane trbušnjake

Istopili ste svu mast i sada vam se trbušnjaci defintivno naziru, ali vreme je da odete korak dalje. Kao što većina krupih momaka imaju “ljubavne držače”, tako i većina mršavih ljudi imaju trbušnjake, koji se jednostavno ne računaju.

Ukoliko želite trbušnjake u kojima vaša lepša polovina može da se izgubi, moraćete da probate ovaj trening, koji je sastavljen od 4 serije, sa 4 različite vežbe.

KLIZANJE SA TOČKOM
Točak je možda jedna od najboljih sprava za vaše trbušnjake, a takođe je jedna od najjeftinijih. Jednostavno klizanje trupa napred i nazad sa rukama na osloncu točka predstavlja pravi napor za celo vaše jezgro. Kada završite 25 ponavljanja ove vežbe, odmah pređite na sledeću.

OTEŽANI PREGIB TRUPA
Pregib trupa, ili obični trbušnjaci su osnovna vežbe bez koje ćete teško ojačati svoj trbušni zid. Problem kod ove vežbe je činjenica da je većina ljudi veoma brzo savlada, a samim tim postane i veoma dosadna. Kako bi je otežali, držite teg sa ispruženim rukama iznad vaših grudi, a zatim lagano podižite. Takođe uradite 25 ponavljanja i pređite na sledeću vežbu.

TRBUŠNJACI NA KOSOJ KLUPI
Sedite na kosu klupu za trbušnjake i polako savijajte trup ka kolenima. Uradite takođe 25 ponavljanja i pređite na sledeću i poslednju vežbu u ovom treningu.

KLEČEĆI TRBUŠNJACI NA SAJLI
Kako biste izvukli najviše iz ove vežbe zamislite da gornjim delom pokušavate da dodirnete svoja kolena. Ova vežba zahteva male tehničke finese, ali neverovatno pogađa vaše trbušne mišiće. Uradite 25 ponavljanja, odmorite minut i onda uradite još tri serije ove četiri vežbe.

Pročitajte i  Loši izgovori
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *