Vežbe za velika leđa - Men`s Health

Vežbe za velika leđa

Kao što smo već rekli, da biste uvećali leđa vreme je da bacite pogled na to šta vežbate. Bez prevelike lekcije o anatomiji, za velika leđa neophodno je da ciljate tri mišićne grupe, zadnje deltoide, trapezoide i široki leđni mišić.

TRAPEZOID
Verovatno radite slaganje ramena, ali ova vežba cilja samo jednu od tri mišićne grupe trapezoida, onu koja spaja lopatice to su zapravo srednja mišićna vlakna (scapular retraction), dok donji deo trapezoida zadužen za spuštanje lopatica na dole i rotiranje ka unutra.

ZADNJI DELTOIDI
Ova grupa mišića su najčešće zapostavljena na račun njihovih prednjih “rođaka”. Ova neravnoteža može da dovede do povrede, pa tako treniranje ove grupe mišića postavite kao prioritet.

ŠIROKI LEĐNI MIŠIĆ
Ukoliko niste posvećivali pažnju ovim mišićima do sad uz ovaj program ubrzo ćete primetiri razliku.

TRENING
Mrtvo dizanje; Serija: 4; Ponavljanja: 6; 8; 10; 10;
Horizontalno slaganje; Serija: 4; Ponavljanja: 8; 10; 10; 12;

Podizanje bučica na kosoj klupi; Serija: 4; Ponavljanja: 10;

Letenje sa kablovima; Serija: 4; Ponavljanja: 10;

Radite ovaj program četiri nedelje.

Pročitajte i  Zapalite tricepse: Sklop vežbi za masivne ruke
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *