5 jednostavnih vežbi za veća ramena - Men`s Health

5 jednostavnih vežbi za veća ramena

REŠENJE
Većina naleti na ovaj problem kada jednostavno rade previše vežbi za ramena. Previše vežbi u kombinaciji sa ne toliko mudrim izborom istih i ne obraćanje pažnje na celinu mišićnih grupa koje čine rame, dovode do potpunog prestanka rasta ovih mišića.

Sa vežbama koje ćemo vam predstaviti ovde svodimo trening za ramena na sam početak, takoreći vraćamo vas osnovama.

SLAGANJE RAMENA
Slaganje za većinu momaka funkcioniše kao vežba za nabacivanje mase, ali ono što većina zaboravlja je forma. Zato, zaboravite na ego, skinite po teg sa oba kraja šipke i radite ovu vežbu pravilno bar tri do četiri serije sa po 20 poanvljanja. I još nešto kada podignete ramena, zadržite tu poziciju bar sekund, sekund i po pri svakom ponavljanju.

RAZVLAČENJE BUČICA U PRETKLONU/PODIZANJE BUČICA U STRANU/PODIZANJE BUČICA ISPRED SEBE
Radite ove vežbe u jednoj ogromnoj seriji. To znači da radite ove vežbe jednu za drugom bez odmora, dok ne uradite 10 ponavljanja za svaku vežbu. Gledajte da vam bučice budu malo manje, kako biste zadržali pravilnu formu.

VOJNIČKI POTISAK
Gledajte da opterećenje ne bude preveliko, takođe fokusirajte se da šipku sa teretom dižete pretežno vašim ramenima. Na kraju potiska šipka bi trebalo da bude iznad i malo iza vaše glave, a ramena “zaključana”. Uradite četiri serije po osam ponavljanja.

Pročitajte i  Kako da usavršite 3 najvažnije vežbe: mrtvo dizanje, benč pres i čučanj!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *