Čučnjevi na bezbedniji način - Men`s Health

Čučnjevi na bezbedniji način

TRAKA KOLENO ČUVA
Naime, prema najnovijem istraživanju časopisa Sports Biomechanics, stavljanje gumice dok radite čučnjeve moglo bi da vam sačuva kolena. E sad, to ne može naravno da bude obična gumica, više kao neka otporna traka. Ova traka kada je stavite oko potkolenica trebalo bi da vam signalizira kada je pri čučnju vreme da izbacite svoja kolena. Ova studija pokazala je da ovaj potez može da vas sačuva od povreda kao što je cepanje ukrštenih ligamenata.

“Izbacivanje vaših kolena napolje, stvara veću tenziju kod zadnjih loža i gluteusa” kaže Džim Smit sertifikovani kondicioni trener. “Stavljanje gume oko potkolenice pomaže vam da podignete veći teret, time što ga ravnomernije raspoređuje preko kukova” zaključuje Džim.

ALI JA NEMAM TRAKU
Nemate traku? Nema problema! Uradite ovo: Stanite, leđima okrenuti, otprilike 30 centimetara od ćoška vaše sobe, noge neka vam budu u širini ramena. Zatim čučnite što niže možete, gurajući svoju zadnjicu ka uglu, i gledajte da vam donji deo nogu ostane ispravan. Zid će vam pružiti dovoljnu potporu, uradite 3 serije po 10 ponavljanja

Pročitajte i  Za trbušnjake od granita

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *