Izaberite prave trening partnere - Men`s Health

Izaberite prave trening partnere

Tako da u principu “ajde još dva, možeš ti to”, vrlo lako može da se pretvori u 2 manje nego što zapravo možete, ako me shvatate.

PLENK NE VOLI OHRABRIVANJE
Iako su ispitanici koji su trenirali u paru izdržali u plank poziciji čak za 79 sekundi duže od onih koji su sami radili ovu vežbu, ipak se izdržaj smanjio za čak 30 sekundi kada su ispitanici dobijali konstantnu “možeš ti to” podršku.

Sad se vi pitate šta se dešava, zar ne? E pa izgleda kada je u pitanju vokalno ohrabrivanje, naše telo i mozak, visoke tonove (vikanje) prihvataju kao snihodljiv i povlađujući ton (kao onda kad vas mama teši što niste najbolji u fudbalu, ili bilo čemu), a ne kao nešto što bi nas inspirisalo da damo sve od sebe. Takođe, veoma je moguće da, ukoliko istovremeno trčite na traci, vikanje vašeg partera “AJDE, AJDE” može se protumačiti kao da on forsira sebe, što vas nimalo ne inspiriše.

KO JE ONDA IDEALAN TRENING PARTNER?
Paaaaa, neko ko je u principu sličan vama u skoro svakom aspektu, osim što je malo jači i spretniji u skoro svim vežbama. Ako je vaš trening partner za dve ili tri klase ispred vas, vaša motivacija će vremenom ispariti i činiće vam se ne moguće da postignete formu koju on ili ona imaju.
A sada kada sve to uradite, recite vašem drugaru da ućuti dok trenirate, ili ukoliko baš voli da vas podržava, neka te poruke budu malo personalnije u smislu da pored svakog “ajde” i “možeš ti to” ubaaci vaše ime ili nadimak.

Pročitajte i  SPORTSKI HEROJI: Primož Roglič!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *