Ključne tačke - Men`s Health

Ključne tačke

Jednonožno mrtvo dizanje s bučicom podiže ulog dodajući element nestabilnosti, čime primorava vaše jezgro na izuzetan napor da biste održali ravnotežu. “Zbog toga je ova vežba tako moćna i teška za izvođenje“, kaže Dos Remedios. Evo kako da je savršeno izvedete.

OKRENITE STOPALO NADOLE
Držite zadnju nogu poravnatu s trupom i usmerite nožne prste ka podu. “To će vam pomoći da održite stabilnost i kontrolu“, kaže Dos Remedios. “Ako su vam stopala okrenuta upolje, počećete da širite kuk i gubite ravnotežu.“

GLAVU GORE
“Ako oborite pogled, ramena će vam se pogružiti“, kaže Dos Remedios. “To će potom izazvati krivljenje donjeg dela leđa i pojačati pritisak na kičmu.“ Iz istog razloga, treba da se isprsite.

CILJAJTE KA NOŽNIM PRSTIMA
Dok se spuštate, držite bučice uz noge. “To vam omogućava da se naginjete napred izbacivanjem kukova unazad, umesto saginjanjem iz struka“, kaže Dos Remedios. “Ako bih vam postavio ruku dvadeset centimetara iza zadnjice, trebalo bi da udarite u nju.“

NE DODIRUJTE POD STOPALOM
Osim ako osetite da padate, ne dopuštajte da vam prsti zadnje noge dotiču pod. “To će primorati nogu na koju se oslanjate da se dodatno napreže, radi postizanja ravnoteže“, kaže Dos Remedios. Što vam se mišići više naprežu, to će brže rasti.

Pročitajte i  Izazov 10 fenomenalnih vežbi: Najbolje za ruke, noge i trbušnjake (4. deo)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *