Funkcionalni trening za grudi - Men`s Health

Funkcionalni trening za grudi

Svi znamo da neke osnovne vežbe sa slobodnim tegovima čine temelj svakog dobrog treninga za grudi. Takođe, važno je da radite i neke funkcionalne pokrete koji pogađaju vaše stabilizatore i mišićna vlakna. Menjanje trening na ovaj način takođe predstavlja i psihički izazov za vas, a i bekstvo iz rutine uobičajenih treninga.

Šta je u osnovni ovog treninga? Pa, ideja je da svako ponavljanje bude bolje od prethodnog, trebalo bi da osetite kako vaši mišići rade što bolje mogu. Korišćenje dovoljnog opterećenja je važno, ali nemojte da oštetite formu vežbi samo da biste podigli veću kilažu.

TRENING
Kosi benč; Serije: 3; Ponavljanja: 8-12

Jednoručni potisak sa grudi bučicom; Serije: 3; Ponavljanja: 10 za svaku ruku

Potisak sa grudi sa poda; Serije: 3; Ponavljanja: 8

Sklekovi; Serije: 2; Ponavljanja: Do otkaza

Pročitajte i  Prsluk sa opterećenjem: Unesite promene u vašu rutinu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *