7 saveta za dugoročno nabacivanje mišića - Men`s Health

7 saveta za dugoročno nabacivanje mišića

April je i gomila koja je krenula sa novogodišnjom odlukom, sada je verovatno spala na nekolicinu. Iako ne možete da se poistovetite sa likovima koji su krenuli jako sa vežbanjem od prvog januara, a zatim odustali nekoliko nedelje kasnije, definitivno možete da se poistovetite sa smenom perioda kada vam je išlo super u teretani i sa onim periodima kada ste stagnirali.

Da, naravno postoje dani, nedelje, meseci, pa nekim srećkovićima čak i godine kada izgleda da ide sve kako treba. A postoji naravno i druga strana medalje, povrede, nedostatak motivacije i energije i besciljno ludanje teretanom.

Budimo iskreni, ne postoji način da eliminišete loše periode, ali većina uspešnih primera iz teretane (kao i iz života) pronađe način da te periode svede na minimum.

Evo sedam saveta koji će vam svakako pomoći da se dobri periodi u teretani produže.

BUDITE KONZISTENTNI
Ovo je naravno očigledan savet, ali će uvek biti broj 1. Bez konzistentnosti možete samo s’ vremena na vreme da dostignete vrhunac u vežbanju, ali depresivno dno će vas često čekati. Vi ste suma svega onoga što stalno radite, a ne onoga što radite ponekad.

ODREDITE CILJEVE
Neka ti ciljevi budu jasni i precizni. “Smršati” nije precizan cilj, “izgubiću 5% masti do kraja meseca”, već jeste. Zapišite taj cilj i gledajte ga svaki dan, vremenom će taj cilj da vam ostane zacrtan u umu.

UPLAŠITE SAMI SEBE
Jači ste nego što mislite. Zaboravite bučice od 5kg sa kojima uvek vežbate. Probajte sa onim od 10kg, ništa vam se neće dogoditi, ozbiljno.

BUDITE STRPLJIVI
Ako zaista verujete da ćete ispuniti svoj cilj, onda hoćete. Nastavite sa treninzima. Ukoliko ne vidite progres dovoljno brzo, nemojte da se nervirate, to vam sigurno neće pomoći.

KAO BEBA
Zvuči možda glupo, ali nije. Jedite zdravo, idite u krevet rano, popodnevne dremke su takođe dobrodošle. Svi profesionalni bodibilderi rade isto.

MENJAJTE TRENING PARTNERE
Ovo je važno skoro kao i promena trening plana. Ako trenirate sa istim drugarom već duže vreme, nalazite se u zoni komfora iz koje morate pobeći. Trenirajte sa nekim ko je jači od vas, bar jedno vreme. Tako ćete sigurno probiti plato.

PREVENTIVNE MERE
Ovo znači istezanje, posete kiropraktičaru, maseru, bilo šta što će vam pomoći da se bolje oporavite. Ukoliko to ne uradite, umor će vas jednog dana stići.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *