Isklešite Supermen trbušnjake - Men`s Health

Isklešite Supermen trbušnjake

Nema sumnje, tradicionalni trbušnjaci jačaju vaše mišiće trupa, ali takođe vrlo je moguće da od ove vežbe zadobijete bolove u donjem delu leđa. Ukoliko budete koristili Supermen sklekove umesto kalsičnog pretklona trupa, ne samo da ćete dobiti superherojske trbušnjake, već i gvozdeno jezgro koje će vam pomoći kod vežbi kao što su potisak iznad glave ili čučnjevi sa opterećenjem.

Ukoliko uspete da stabilizujete telo u gornjoj poziciji Supermen skleka nećete pogoditi samo vaš rectus abdominis, već i vaše bočne trbušnjake.

KAKO SE IZVODI
Lezite na stomak i gledajte ka podu. Ruke ne bi trebalo da budu skroz ispravljene, dlanovi bi trebalo da budu postavljeni jedno šest centimetara iznad vrha glave. Noge ispravljene, stopala jedno pored drugog.

Pritisnite rukama o tlo, dok stežete trbušnjake i leđne mišiće tako da podignete torzo od poda. Baš kao kada Supermen leti. Zadržite tu pozu  3 sekunde, a zatim se spustite u početnu poziciju. Ovo je jedno ponavljanje, gledajte da uradite 3 serije po 5 ponavljanja ili ako vam ovo bude previše lako probajte 10 puta da izdržite po 30 sekundi.

U početnoj poziciji raširite malo noge, ukoliko vam je vežba previše teška.

Pogledajte video tutorijal ispod.

Pročitajte i  Čika doco, šta mi je?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *