Stepenik 270 - Men`s Health

Stepenik 270

A malo koja vežba može vam postići da taj cilj postignete tako brzo kao “stepenik 270“. “Za razliku od klasičnog stepenika, verzija 270 vam ne dopušta da koristite zamah da biste dovršili pokret”, kaže Kris Frenkl, postdiplomski student doktorskih studija i direktor performansa za TRX Training. “To primorava vaše kukove i jezgro da se više naprežu da bi vam održali ravnotežu.” A što se oni više naprežu, to ćete vi steći više snage, izdržljivosti i stabilnosti. Da biste postigli što bolje rezultate, pridržavajte se sledećih saveta.

ZAUZMITE POLOŽAJ
Postoji razlog zbog kojeg se ovaj sistem naziva stepenik 270: To je ukupan zbir uglova od 90 stepeni koje čine vaš kuk, koleno i nožni zglob, kada postavite celo stopalo na klupu. Ovo poslednje je od ključne važnosti – ako na klupu postavite samo prednji deo stopala, nećete moći da generišete snagu dok stojite oslonjeni na petu.  “Početni položaj predstavlja osnov čitave vežbe”, kaže Frenkl.

STEGNITE MIŠIĆE JEZGRA
Da biste pojačali stabilsnost stegnite stomačne mišiće, kao da očekujete udarac u stomak. “A dok se dižete na stepenik, obavezno stegnite gluteuse”, kaže Frenkl. Na taj način postavićete telo u položaj koji vam automatski podržava kičmu, čime smanjujete opasnost od povrede leđa.

NE NAGINJITE SE NAPRED
Dok se penjete na klupu, neka vam trup bude uspravan. “Isto važi za potkolenicu – ona treba da stoji vertikalno”, kaže Frenkl. Ako bilo trup bilo potkolenicu nagnete prema napred, dobićete zamah i mehaničku prednost koja će vam olakšati vežbu, a samim tim i smanjiti njenu efikasnost.

PODIGNITE STOPALO ZADNJE NOGE
Tako ćete angažovati više mišića da biste zadržali ravnotežu. “I nemojte se spuštati suviše brzo”, savetuje Frenkl. “Spuštajte se polako.” Tako ćete produžiti vreme napetosti svojih mišića – i maksimalno pojačati stimulans njihovog rasta – a to će vam takođe omogućiti da do kraja vežbe zadržite bolju kontrolu nad pokretom, kao i pravilnije izvođenje vežbe.

Pročitajte i  Želite da izgradite brutalnu snagu? Ova 4 pokreta će ojačati vaše telo!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *