Trening za noge NBA tima - Men`s Health

Trening za noge NBA tima

“Jedna od najvećih stvari koje radimo sa našim igračima je jačanje donjeg dela tela, to je nešto što je posebno teško za veoma visoke sportiste”, kaže kondicioni i trener snage Brooklyn Nets-a, doktor Džeremi Bitl.”Ukoliko možete da se fokusirate na izgradnju jakih nogu, onda će vaša izdržljivost i brzina da vas prate.”

Isprobajte Bitlijev kružni trening kako biste podigli performanse u svim poljima.

TRENING BROOKLYN NETS-A
Uradite seriju jedne vežbe i odmah pređite na drugu bez ikakve pauze. Odmorite 90 sekundi kada završite ceo krug, uradite ukupno četiri kruga.

Iskorak u stranu sa bučicama
5-8 ponavljanja za svaku nogu.
Uhvatite bar bučica i postavite stopala u širinu ramena. Zakoračite široko sa vašim desnim stopalom ka desnoj strani. Savijte koleno i spustie se sve dok vam butina desne noge ne bude paralelno sa podom. Držite leđa ispravljeno i vratite se u početnu poziciju. Ponovite sve to u levu stranu.

Klizački čučanj
4-6 ponavljanja za svaku nogu.
Stanite tako da vam stopala budu u širini ramena, savijte blago desno koleno, a levu nogu podignite iza vas. Držite leđa ispravljena i polako se spuštajte sve dok vam leva noga gotovo ne pipne pod. Zatim se podignite u početnu poziciju. Uradite sva ponavljanja za jednu nogu, pa pređite na drugu.

Rumunsko mrtvo dizanje na jednoj nozi
8 ponavljanja za svaku nogu
Držite bučicu u jednoj ruci. Uključite u ovu vežbu i mišiće trupa, a ne bi bilo loše i da spojite lopatice. Polako podignite vašu levu nogu u nazad, i polako se savijajte u kukovima ka napred. Savijajte se u kolenu sve dok vam torzo ne bude gotovo horizontalno postavljen. Zatim se vratite u početnu poziciju.

Bočni plenk sa podizanjem noge
15 podizanja za svaku stranu
Lezite na stranu, oslonite se na lakat i podlakticu i podignite kukove, tako da vam sad od pete do ramena telo pravi ravnu liniju. Dok držite telo u toj poziciji podignite nogu koja vam je sa gornje strane i napravi te ugao od 45 stepeni u odnosu na drugu nogu. Zatim je spustite nazad i sve to ponovite. Nakon 15 ponavljanja promenite stranu.

Pročitajte i  Trening "Gladijator": 5 vežbi za moćno telo

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *