Kratak kružni trening - Men`s Health

Kratak kružni trening

Kružni treninzi su sjajan način da u vaš normalni trening unesete i malo kardia. Ali nekad ne morate da koristite dodatna opterećenja kako biste se oznojili, često težina vašeg tela je sasvim dovoljno. Sve što morate da uradite je da izaberete prave vežbe.

Ove tri vežbe, koje se rade iz iste pozciji, predstavljaće pravi izazov za vaše mišiće grudi, ramena, tricepsa i trupa, a neće proći ni ceo minut.

Sve vežbe bi trebalo da se rade brzo kako bi probili znoj i podigli otkucaje srca. Trebalo bi da uradite 10 ponavljanja od svake vežbe sa vrlo malim pauzama između, ako baš morate (gledajte da to bude između pet i deset sekundi). Dakle vežbe kradite u krug, kada završite jedan krug odmorite 30 do 60 sekudni, uradite ukupno između 4 i 5 krugova. Za ovaj trening trebaće vam između 9 i 10 minuta maksimalno. Šta je 10 minuta??

PLANINAR
Gledajte da vam kukovi budu spusšteni kako bi donji trbušnjaci bili aktivno uključeni. Kako vas bude hvatao umor imaćete želju da podignete kukove kako bi kolena lakše prolazia. Nemojte to da radite, nikad nemojte da žrtvujete kvalitet vežbe radi kvaniteta. Kada pravilno radite, kolena bi trebalo da vam prolaze koji centimetar iznad poda i da skoro pipate grudi sa njima.

KOLENA DO LAKTOVA
Ova vežba dođe kao bliska rođaka planinara. Obzirom da morate kolenom da dodirujete lakat ruke, gledajte da opet ne dižete kukove. Ovu vežbu radite po pet ponavljanja za obe strane.

SKLEKOVI
Ako nakon prve dve vežbe možete lagano da uradite 10 skelkova, u sledećem krugu neka prvih pet sklekova neka budu pliometrijski (odbacite se rukama o pod pri svakom ponalvjanju). I dalje dovoljno lagano? Usporite vaša ponavljanja, spuštajte se ka podu 5-7 sekundi i za isto to vreme se dižite ponovo gore.

Pročitajte i  MH izazov: 7 minuta treninga samo sa težinom tela u paru (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *