Sklekovima do savršenstva - Men`s Health

Sklekovima do savršenstva

Međutim, sklek “gvozdeni krst“ čini ovu klasičnu vežbu još efikasnijom, tako što vam udaljava ruke od tela. “To svodi na minimum doprinos vaših tricepsa i deltoida, primoravajući grudne mišiće da se dodatno naprežu i nose veći teret“, kaže BJ Gadur, sertifikovani trener, tvorac ovog plana treninga zasnovanog na njegovom fitnes programu 10-Minute Torchers, koji se sastoji od 3 DVD-a. Zadržavanjem ovog položaja u trajanju od 30 sekundi, takođe povećavate vreme naprezanja svojih grudnih mišića, čime dodatno ubrzavate njihov rast. Ovladajte ovom vežbom i isklešite svoje grudi uz pomoć dole navedenih saveta.

ZATEGNITE GLUTEUSE
Na taj način kukovi će vam ostati poravnati sa ostatkom tela, što bi značilo da telo treba da ostane zategnuto u pravoj liniji od glave do nožnih članaka. “Ako dopustite da vam se kukovi ulegnu, istegnućete leđa, što može izazvati bol u krstima“, kaže Gadur, koji takođe preporučuje da stegnete stomačne mišiće kao da očekujete udarac u stomak. “Stezanjem gluteusa i stomačnih mišića održavate čvrstinu tela i istovremeno trenirate jezgro.“

ČVRSTO SE ODUPRITE O PODLOGU
“Treba da pritisnete podlogu šakama“, kaže Gadur. To dodatno pojačava aktiviranje vaših grudih mišića na njihovoj najslabijoj tački – kad su vam ruke potpuno raširene – što vam obezbeđuje veću snagu i izdržljivost. “Ponekad je korisno da zamislite kako vam ruke prolaze kroz pod i spajaju se u medveđem zagrljaju“, kaže Gadur. “Ako ne možete da ostanete u tom položaju s ispravljenim rukama, pokušajte da blago savijete laktove.“

UPRITE NOŽNIM PRSTIMA O PODLOGU
Dok radi vežbe za gornji deo tela, većina ljudi obično ne razmišlja o stopalima. “To je greška“, tvrdi Gadur. “Upiranje nožnim prstima o pod angažuje vam kvadricepse, što u donjem delu tela stvara osećaj cementne čvrstine.“ A to je dobro. Bićete stabilniji, a kukovi će vam se manje opuštati.

Pročitajte i  10 najboljih vežbi sa medicinkom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *