Izravnajte stomak - Men`s Health

Izravnajte stomak

Evo kako da izravnate stomak za manje od 30 minuta, 3 puta nedeljno

KARDIO TRENING
Koristite ovakav intervalski metod. Kratak je i intenzivan, pa ćete uštedeti na vremenu. A za razliku od tradicionalnih aerobnih vežbi, omogućiće vašem telu da ubrzano sagoreva kalorije još satima nakon što završite s vežbanjem. Možete ga izvoditi na ulici ili na pokretnoj traci, ali ako imate preko 10 kg viška, odlučite se za sobni bicikl, kako biste smanjili opterećenje kolena.

Počnite umerenim tempom (oko 40 odsto vaših maksimalnih mogućnosti) i održavajte ga oko 90 sekundi.
Sprintujte najbržim tempom koji možete da održite 1 minut.
Odmorite se 1 minut.
Sprintujte najbržim tempom koji možete da održite 30 sekundi.
Odmorite se 30 sekundi.
Sprintujte što brže možete 1 minut.
VREME ZA KARDIO TRENING
5½ minuta (uključujući i zagrevanje)

TRENING MIŠIĆA
Ovde vam predstavljamo dve vežbe za gornji deo tela, dve vežbe za donji deo tela i jednu vežbu za srednji trakt (stomak i krsta). Izvodite ih u vidu kružnog treninga – to jest, jednu za drugom, bez odmaranja između. Takvim treniranjem mišića napredovaćete brže i eliminisaćete sve izgovore, kaže Tod Derkin, autor knjige The IMPACT! Body Plan. Na kraju krajeva, ovaj trening ne iziskuje tonu opreme, ali vam uprkos tome obezbeduje brze rezultate kakve želite.
Svaku vežbu izvodite u 10 do 20 ponavljanja; uradite 3 kruga, odmarajući se po 2 minuta izmedu svaka dva.
A vežbe su:
Skok iz čučnja
Sklek
Obrnuto veslanje
Skok iz čučnja s iskorakom
“Planinar“

Pročitajte i  Olimpijski trening
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *