Preskakanjem vijače do bolje forme - Men`s Health

Preskakanjem vijače do bolje forme

Zapamtite: Vi niste Roki Balboa. Ovaj vid skakanja je kao da vas Rokijevi protivnici udaraju u kolena . Ovo su ključni faktori za bezbolne skokove: 1) Ispravite se, 2) doskačite na oba stopala i 3) držite se kratkih serija, kaže trener Bil Hartman, suvlasnik Indianapolis Fitness and Sports Traning. „Ako stojite pravo, prebacujete većinu opterećenja na kukove, koji mogu da podnesu više nego vaša kolena“, kaže on. „A doskok na obe noge raspoređuje opterećenje ravnomerno “. „Još jedna od grešaka koje dovode do povreda je suviše često skakanje dugog trajanja jer na taj način opterećujete ligamente kolena“, kaže Hartman. Za trening celog tela koji smanjuje oterećenje na zglobove, kombinujte intervale preskakanja vijače sa vežbama u parteru kojima ćete jačati trup.

UPUTSTVA
Naizmenično kombinujte vežbe preskakanja vijače sa dve dodatne vežbe: T-sklek i Jednonožni izdržaj u uporu. Izvodite ove 4 vežbe po kružnom metodu (skokovi, sklekovi, naizmenični skokovi, izdržaj) bez pauza između vežbi. Uradite 8-12 sklekova i zadržite položaj u uporu 30 sekundi za svaku nogu. Kompletirajte 3-5 krugova sa 60-90 sekundi pauze između svakog kruga. 

Preskakanje vijače
Ispravite se i preskačite vijaču sa doskokom na obe noge. Skačite 30-60 sekundi.

Naizmenično preskakanje vijače
Započnite preskakanje sa jednim stopalom ispred drugog i pri svakom punom krugu vijače zamenite položaj stopala. I dalje ćete doskakati na obe noge istovremeno. Skačite 30-60 sekundi.

Pročitajte i  9 najboljih vežbi za eksplozivan kućni trening

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *