Trening za veće kvadricepse - Men`s Health

Trening za veće kvadricepse

Ovaj trening je jedan od najizazovnijih treninga sa kojima ćete imati priliku da se susretnete. Verovatno ćete osetiti i potpuno drugačiju upalu mišića nego što ste imali do sad. Pogoto ukolko ste navikli da radite sa velikim težinama dok se potpuno ne iscrpite, baš za vas ovaj trening će biti nešto sasvim novo.

TRENING
Nožna ekstenzija
Serije: 4; Ponavljanja: 20.

Leg pres
Serije: 3; Ponavljanja: 20.

Čučanj sa šipkom iza leđa
Serije: 3; Ponavljanja: 20.

Iskorak u hodu
Serije: 3; Ponavljanja: 20 iskoraka za svaku nogu.

Penjanje na klupu
Serije: 3; Ponavljanja: 10 za svaku nogu.

Odmorite 90 do 120 sekundi između svake serije. Spusti te se u čučanj nakon svake serije kako biste istegli mišiće koje trenirate.

Kod leg presa kada u poslednjoj seriji dođete do otkaza, smanjite opterećenje za 20% do 30% i uradite još jednu seriju od 50 ponavljanja ili do otkaza.

Pročitajte i  Jutarnji trening - jutarnja slava?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *