Škola brzine - Men`s Health

Škola brzine

KRUŽENJE RUKAMA U SKIPU
Dok izvodite skip, rukama kružite što šire i više možete. Nakon 30 sekundi, kružite unazad.

SUPROTNO DODIRIVANJE NOŽNIH PRSTIJU
Svaka tri koraka podignite nogu što više možete i zamahnite suprotnom rukom kako biste dotakli nožne prste. Sa svakim ponavljanjem zamenite stranu.

A-SKIP S KOLENOM PREMA GRUDIMA
Izvodite skip, ali tako da svaka tri koraka podignete koleno prema grudima. Zamenite strane. To vas gura na jastučiće stopala.

B-SKIP
Izvodite vežbu 3, ali čim vam noga dođe do vrha pokreta, što brže možete šutirajte njom prema spolja.

BRZI VISOKI SKIP
Što brže možete visoko podignite koleno jedne noge, kao kada trčite u mestu, a potom istrčite nekoliko metara pa ponovite isto drugim kolenom.  

BRZO PODIZANJE PETA
Vaše zadnje lože buta i kvadricepsi imaju suprotne funkcije. Podizanjem peta tako visoko da njima udarate o gluteuse zagreva i jedno i drugo. Što brže možete izvedite udaranje, istrčite nekoliko metara i udarite suprotnom nogom.

Pročitajte i  Saveti za plivače: Dovedite tehniku do perfekcije
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *