Vrhunski trening sa medicinkom - Men`s Health

Vrhunski trening sa medicinkom

KAKO DA VEŽBATE
Uradite 20 eksplozivnih ponavljanja svake vežbe, sa pauzama od 1 do 2 minuta između. Želite još izazova? Ponovite krug vežbi.

IZBAČAJ SA GRUDI
Stanite na par stopa od zida, sa stopalima u širini ramena, držeći medicinku uz grudi. Iskoračite napred i bacite medicinku sa obe ruke tako da se odbije od zid. Uhvatite loptu posle odbitka i ponovite iskorak sa drugom nogom.

ČUČANJ SA IZBAČAJEM
Postavite stopala malo uže od širine ramena i uhvatite loptu sa obe ruke u visini struka. Zatim gurnite kukove u nazad, savijte kolena, a onda eksplozivno ustanite dok istovremeno izbacujete medicinku što je više moguće. Sačekajte da lopta padne na tlo, uzmite je i ponovite izbačaj.

BACANJE KROZ NOGE
Okrenite leđa zidu i postavite stopala duplo šire od širine ramena. Medicinku držite na tlu ispred sebe sa obe ruke. U jednom glatkom pokretu pomerite loptu napred, a onda je bacite u nazad tako da se odbije od zid. Uhvatite odbitak i ponovite.

SKOK Z DALj
Postavite stopala malo šire od širine ramena, držeći medicinku sa obe ruke uz grudi. Gurnite kukove u nazad i savijte kolena. Zatim zamahnite loptom između nogu pa napred do nivoa grudi dok skačete u napred. Kada doskočite, odmah čučnite i skočite opet.

ODBIJANJE OD ZID
Stanite par stopa ispred zida, držeći medicinku sa obe ruke uz grudi. Gurnite kukove u nazad, savijte kolena, a onda skočite u vis što više možete. Pri navećoj visini skoka, dodirnite zid sa loptom. Kada doskočite, odmah čučnite i skočite opet.

Pročitajte i  Smršajte i spavaćete bolje!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *