Savršen benč pres - Men`s Health

Savršen benč pres

Savladajte pravila ispod i za šest nedelja ili manje dodaćete na vašu šipku još jedan ili dva tega.

KAKO DA USAVRŠITE SVOJ BENČ PRES
1. Lezite na klupu tako da vam oči budu direktno ispod šipke.

2. Uhvatite šipku malo šire od širine vaših ramena

3. Povijte leđa unazada tako da vam donji deo leđa bude potpuno izdignut od klupe. Lopatice bi trebalo da vam budu privučene jedna drugoj.

4. Stisnite šipku i sklonite je sa držača (ukoliko imate nekoga da vam pomogne sa ovim pokretom, još bolje. Sa tim što bi svakako trebalo neko da vam pomaže kada dođete do ozbiljnih težina).

5. Udahnite duboko i spustite šipku do svoje grudne kosti, laktovi bi sa telom trebalo da prave ugao od 45 stepeni.

6. Kada šipka dodirne vaše telo, pritisnite što jače stopalima o pod i vratite šipku u početni položaj. Vazduh izbacite na samom kraju ponavljanja.

SAVET
Vaš stisak, trup, gluetus i noge bi trebalo da budu čvrsti, nemojte da dozvolite da vam se stopala pomeraju. Takođe, kada spustite šipku do grudi, nikako ne spuštajte donji deo leđa na klupu.

Pročitajte i  Najteži jutarnji trening sa 1000 ponavljanja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *