Razvijte svoja ramena! - Men`s Health

Razvijte svoja ramena!

Iako trening za ramena može da vam deluje raznovrsno, uglavom vežbe treniraju mišiće vrlo, vrlo slično. Potisak sa ramena bučicama i isti taj potisak na mašini, možete da zamenite sa stojećim potiskom iznad glavekoji će dodati na veličini i snazi vaših ramena, zato što je sam potez dosta efikasniji. Takođe, nema potrebe da radite dve vrste slaganja ramena tokom istog treninga. I na kraju radite superserije, kako biste skratili vreme trajanja treninga.

TRENING
Vežbe su uparene tako da (označene sa A i B) ih radite kao super serije.

1A Potisak iznad glave sa šipkom
Serije: 5. Ponavljanja: 6-8

1B Vučenje kabla do lica
Serije: 5. Ponavljanja: 8-12

2A Lateralno letenje sa bučicama
Serije: 4. Ponavljanja: 8-12

2B Letenje bučicama u pretklonu
Serije: 4 Ponavljanja: 8-12

3 Slaganje ramena
Serije: 3. Ponavljana: 12-15

Pročitajte i  Snaga i moć: 6 vežbi za telo Idrisa Elbe
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *