Opasnosti skokova na klupu - Men`s Health

Opasnosti skokova na klupu

IZABERITE PRAVU
Ako vam je klupa na kojoj skačete ili se samo zagrevate nova, počnite sa kutijom (ili klupom) ne većom od visine vaših kolena. Zatim stanite ispred nje, prstima prema prednjoj strani kutije, i napravite veliki korak unazad. Udaljenost od klupe iskoračenom nogom trebalo bi da bude oko 2m. Ako ne date sebi dovoljno prostora, povređivaćete se na nju.

KONCETRIŠITE SE NA SLETANJE
Uzbudljivo je kada ste na vrhu visoke klupe, zar ne? Ali nepravilnim sletanjem možete povrediti vezivno tkivo kolena. Pokušajte da sletite kao nindža, bez ikakve buke. Pomoći će vam ako zamislite da je kutija nekoliko centimetara viša nego što zapravo jeste. To vam daje vremena da se pripremite za sletanje, a pomaže i poboljšanju koordinacije.

POKRETI RUKAMA
Mnogi muškarci će bacati svoje ruke iza tela, kao što rade pri skoku. Ispravno, ruke bi trebalo da stoje iznad glave, kao da hvatate košarkašku loptu. Ovakvim pristupom, efektivno prenosite energiju u celo telo, tako da možete da napravite veći skok.

VEŽBAJTE IZLAZ
Kada skačete, posebno ako je klupa visoka, vaša težina i gravitacija će vas vući ka podu. To drastično povećava mogućnost povrede kolena i ligamenata. Ako vam je klupa previsoka, stavite uz nju manju, tako da se pri izlazu prvo oslonite na nju pa na pod.

SAMO POLAKO
Sa ovim skokovima ne treba žuriti. Ako želite da ih uradite pravilno, morate polako sići dole pa napraviti pauzu. Ovo smanjuje istezanje vaših mišića i tetiva. Vaše telo biva primorano da brzo aktivira svoje mišiće i tako vas pokrene ka vrhu kutije.

Top savet: Nikada nemojte praviti više od 6 sko

Pročitajte i  Prebrodite mamurluk u teretani
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *