4 paklene runde - Men`s Health

4 paklene runde

Spremite se, ovaj trening uopšte nije lak i sastoji se od četiri runda od koje svaka sadrži po nekoliko vežbi. Pa da počnemo…

PRVA RUNDA
Burpiji
Planinar

Džamping Džekovi

Tri serije svake od vežbi, prvu seriju radite 10 ponavljanja, drugu 15 i treću 20 ponavljanja. Bez prestanka i bez odmora.

Nakon toga prelazite na preskakanje konopca 3 minuta. Odmorite jedan minut

DRUGA RUNDA
Iskorak u hodu sa girjom. Jedna girja koju ćete pri svakom koraku prebacivati ispod noge u drugu ruku.
Sklekovi
Skok iz iskoraka

Šetanje

Takođe, radite tri serije svake od vežbi, sa tim što svaku vežbu radite po 45 sekundi i pravite pauzu od 15 sekundi između svake serije.

Preskakanje konopca 3 minuta. Odmorite jedan minut.

TREĆA RUNDA
Čučnjevi sa girjom
Zgibovi
Skokovi na kutiju
Tri serije, svaku vežbu radite po 45 sekundi i pravite pauzu od 15 sekundi između svake serije. (Ukoliko ne možete da uradite ni jedan zgib radite na lat mašini).

ČETVRTA RUNDA
Iskorak u stranju
Propadanje
Lateralni skokovi

Iz plenka u sklek

Tri serije, svaku vežbu radite po 45 sekundi i pravite pauzu od 15 sekundi između svake serije.

Pročitajte i  Moćne ruke

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *