Stanite na strunjaču - Men`s Health

Stanite na strunjaču

“Rvači ekspolozivno guraju, vuku uvrću i podižu hiljade kilograma veoma brzim tempom”, kaže on. “Ovaj trening je upravo tako koncipiran, što je jedan od razloga zašto rvači imaju najbolji odnos snage i težine od svih sportista”.

Startujte štopericu, uradite jedno ponavljanje i odmorite ostatak minuta. U drugom minutu uradite 2 ponavljanja i odmorite do kraja tog minuta. Uradite 3 ponavljanja u trećem minutu i sačekajte kraj tog minuta odmarajući. Nastavite da dodajte ponavljanja dok vam ne ostane vremena za odmor u jednom minutu. To je jedna serija. Za ceo trening uradite dovoljno serija da ispunite 15 minuta ili kao kardio dodatak uradite 2 serije.

PROVLAČENJE
Postavite stopala i šake na pod, blago savijte kolena i podignite ih tik iznad tla (A.) Podignite desno stopalo i prinesite desno koleno grudima dok podižete levu ruku i rotirate telo u levo. Opružite desnu nogu (B). Vratite se u početni položaj i ponovite isto samo na drugu stranu, podižući levo stopalo i desnu ruku (C).

SKOK IZ UPORA
Vratite se u početni položaj, ali opružite noge (D), uradite sklek (E) i približite stopala ka rukama (F).

SKOČITE
I uhvatite šipku za zgibove nathvatom. Privlačeći lopatice, podignite grudi do šipke (H). Zastanite i spustite se tako da visite opruženi sa šipke.

SPUSTITE SE NA TLO
I čučnite (I). Držeći leđa pod prirodnim lukom, pogurajte kukove u nazad, savijte kolena i spustite se što dublje u čučanj postavljajući ruke ispred sebe (J). Odbacite se nogama u nazad i vratite se u početni položaj (A). To je jedno ponavljanje.

Pročitajte i  Vežbanje u genima?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *