Hrana protiv anksioznosti - Men`s Health

Hrana protiv anksioznosti

Međutim, mnogi nisu svesni da podjedako važnu stavku u borbi sa ovim problemom čini i balansirana ishrana uz fizičku aktivnost.

Ove dve stavke ne mogu da se smatraju lekom protiv anksioznosti, ali je svakako dokazano da pozitivno utiču na raspoloženje i celokupno zdravlje pojedinca.

Kao što mnoge namirnice imaju moć da umanje stres, tako se za neke ispostavilo da su odlične u ublažavanju stanja anksioznosti.

Pročitajte ključnih pet u borbi sa ovim problemom.

RIBA BOGATA MASNIM KISLELINAMA
U studiji koji je obavio Univerzitet u Ohaju, studenti su uzimali suplemente omega 3 masne kiseline i uspeli da umanje anksioznost za ok o20 procenata, u odnosu na one koji su uzimali placebo. Nije nužno da se odlučite za suplemente ove koseline, ali možete da se okrenete ishrani koja sadrži namirnice bogate omega 3 masnim kiselinama, kao što su to određene vrste ribe.

ČAJ OD KAMILICE
Kamilica se koristi u zdravstvene svrhe još od davnina, ali su skorašnja istraživanja pokazala da pozitivno utiče na osobe koje imaju bleže do umerenih oblika anksioznosti.

JAJA
Mozgu je neophodna velika količina vitamina B kako bi normalno funkcionisao. Kada imamamo manjak ovog vitamina u organizmu dolazimo do stanja nervoze, anksioznosti, osetljivosti i mnogih drugih posledica.

Trudite se da u ishranu uvrstite namirnice koje su bogat izvor vitamina B, poput citrusnog voća ili jaja.

PROBIOTICI
Odavno znamo da su mozak i stomak u nekoj vezi, jer kako bismo drugačije osećali glad? Međutim, nova istraživanja pokazuju da bakterije u našem stomaku imaju određeni uticaj na naša osećanja. Probiotici, dobre bakterije, omogućavaju ispravno funkcionisanje digestivnog sistema, ali neke od njih, koje se nalaze u jogurtu smanjuju simptome stresa, ankisoznosti i depresije.

Pročitajte i  3 jela za izgradnju mišića

Naučnici su istakli da je ovakvo otkriće ohrabljujuće, ali da su potrebna dalja istraživanja.

ZELENI ČAJ
Zeleni čaj je bogat izvor amino kiselina, L – teanina, koje imaju umirujuće dejstvo na čoveka. Jedno istraživanje pokazalo je da su studenti skloni anksioznosti ostali mirniji nakon samo 200 miligrama ove amino kiseline.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *