6 saveta za mršavljenje - Men`s Health

6 saveta za mršavljenje

KATEGORIJA KILOGRAMA
Kada budete utvrđivali koliko želite da oslabite, odredite broj “od-do”. Ako budete imali pripremljenu kategoriju, kada se budete merili nećete se svaki put razočarati što idealnog broja još nema, već ćete biti srećni kada pređete granicu kategorije i imaćete motivaciju za penjanje ka gornjoj granici.

MUZIKA
Naučnici su otkrili muzika koju slušate tokom treninga utiče na kvalietet treninga. Na primer, džez muzika stvara sklad između mozga i ostatka tela, pa se osećanje umora slabije javlja. Na taj način, sagorećete mnogo više kalorija nego inače.

BUDITE SPREMNI
Jeste li jedan od onih koji ne mogu da se odluče od koje pesme da počnu ili ne mogu da otpetljaju slušalice kad žele da počnu sa treningom? Obavite to sve još u svlačionici, jer i na tako beznačajne aktivnosti trošite kalorije.

NAVUČEN NA ZDRAVU HRANU
Da biste dobili motivaciju da jedete niskokaloričnu hranu, naviknite se na mali ritual. Jedna studija pokazala je da ljudi koji su navikli da pripremaju hranu dan ranije, duplo više su uživali u hrani.

ZAMENITE  “NE MOGU” SA “NEĆU”
Ovo je suptilni misaoni trik, ali pomaže. Recite sebi da vam ne treba hrana koja je pretekla od obroka, umesto što govorite da ne možete više. Kada kažete “neću”, svesno sebe lišavate nepotrebnih stvari i budite ponosni na sebe zbog toga. 

BEZ HRANE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Novi trend postavljanja fotografija iz restorana, picerija, McDonalds-a ili kućna varijanta sa gomilom grickalica, na društvene mreže ni malo ne pomažu osobama koje su tek počele sa zdravom ishranom i žele da oslabe. Bez griže savesti izbacite “gurmane” iz prijatelja.

Pročitajte i  Kako prevazići svaku prepreku u treningu?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *