Kardio vežbe koje povećavaju mišićnu masu - Men`s Health

Kardio vežbe koje povećavaju mišićnu masu

TRČITE DA BISTE IZGRADILI RUKE
Muškarci koji trče često kao što i dižu tegove imaju 3% veću mišićnu masu na rukama u odnosu na one vežbače koji se koncetrišu samo na vežbe za gornji deo tela.

OPUSTITE SE UZ BICIKL
Nakon napornog treninga sa tegovima, vozite bicikl 10 minuta, ne morate uopšte da vrtite pedale do svog maksimuma. Čak i lagana vožnja će povećati protok krvi, što će zauzvrat da poveća oporavak vaših mišića i sutradan ćete biti spremniji za trening.

U BAZEN
Povećajte vašu mišićnu masu non-stop plivanje, Držite se plivanja koje će testirati vašu izdržljivost, dakle što više dužina! Uzmite dah na svaki osmi zaveslaj, kako biste poboljšali dotok kiseonika u vaše mišiće.

PODIGNITE NIVO
Trening koji u sebi sadrži delove sa visokim intervalima, trebalo bi da ubacite u svoj program bar 3 puta nedeljno.

ZAVESLAJTE
Sedite na ergometar i podesite najviši nivo, veslajte što brže možete 40 sekundi. Zatim smanjite opterećenje za 50% i veslajte jedan minut. Ponavljajte ovu rutinu pola sata kako biste još više nabacili mišiće.

Pročitajte i  Ustani i pokreni se
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *