Dovoljno fit? - Men`s Health

Dovoljno fit?

Fitnes ekspert, PJ Stal, spremio je brzi, desetominutni izazov koji će testirati vašu snagu, brzinu, izdržljivost, kao i veštine. Mislite da možete da uradite više od profesionalnog trenera? Istestirajte svoje sposobnosti.

IZAZOV
Startujte štopericu trebalo bi da za deset minuta uradite što više serija ove tri vežbe koje ćemo navesti ispod.

KOMBINACIJA
Ova kombinacija vežbi od vas će napraviti pravog čoveka, kao što joj i sam naziv kaže (manmaker). Sastoji se od kombinacije čak letiri vežbe, a u pitanju su veslanje u skleku, sklek, čučanj i potisak sa ramena. Za jednu seriju potrebno je da uradite pet ponavljanja.

SKAKAVAC
Za početak stanite u početnu poziciju za sklek, zatim proturite desnu nogu ispod leve, trudie se da ne rotirate torzo previše. Vratite se u početnu pozu, zatim to isto uradite sa levom nogom. Uradite deset ponavljanja sa desnom i isto toliko ponavljanja sa levom nogom.

TRBUŠNJACI
Ovde je valjda PJ nestalo kreativnosti, pa je za poslednju vežbu osmislio samo klasične trbušnjake, a možda je to i više nego dovoljno, trebalo bi da ih uradite 20.

REZULTAT
PJ je za 10 minuta uradio četiri serije ove tri vežbe. Ukoliko mislite da možete više probajte da uradite recimo 5 serija,sa tim da broj ponavljanja kod skakavca bude 12 za svaku nogu. Javite nam šta ste uradili!

Pročitajte i  Evo kako da najefikasnije izgradite čelične mišiće jezgra
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *