Pločice za fajt - Men`s Health

Pločice za fajt

Telo jednog borca treba da bude kao saliveno, vitko i mišićavo koliko je potrebno, ništa preko ili ispod toga. za dostizanje toga potreban je efikasan trening, kaže trener mešovitih borilačkih veština Cad Voterbri, autor Huge in a Hurry. ovaj trening je usmeren ka istovremenom jačanju i razvijanju gornjeg dela tela i poboljšanju izdržljivosti. Za 15 minuta ćete uraditi toliko ponavljanja i serija, da ćete zategnuti telo u rekordnom roku.

Počnite sa 6 ponavljanja svake vežbe, radeći jednu za drugom, bez pauze izmedu. zatim smanjite na 5 ponavljanja i nastavite tako dok ne dodete na 1 ponavljanje svake vežbe. ako završite trening pre isteka svih 15 minuta, dodajte sledeći put 1 ponavljanje na početku, tako da počnete sa 7 umesto sa 6 ponavljanja. ako možete da počnete sa 8 ponavljanja i završite za 15 minuta ili brže, smatrajte da ste spremni za borbu.

DŽUDO SKLEK
Zauzmite poziciju za sklek postavljajući šake direktno ispod ramena, ali stopala pomerite u napred toliko da vam se kukovi podignu. zatim spuštajte telo dok vam brada skoro ne dodirne tlo. u slivenom pokretu, podignite glavu i ramena, spuštajući kukove dok oni skoro ne dodirnu tlo. uradite isto u suprotnom smeru i vratite se u početni položaj.

OLAKŠANI ZGIB
Stanite na klupu ispod šipke za zgibove. uhvatite šipku pothvatom u širini ramena. prekrstite stopala iza sebe, postavljajući prste jedne noge na klupu. opružite ruke viseći sa šipke i savij te kolena. Povucite se do šipke, zaustavite, a onda se polako spustite i ponovite.

OBRNUTI RAMENI POTISAK
Postavite stopala na klupu, a šake na tlo u širini ramena. podignite kukove tako da vam je trup skoro uspravan u odnosu na tlo. ruke treba da vam budu opružene, a šake direktno ispod ramena. savijte laktove i spuštajte telo dok vam glava skoro ne dodirne tlo, a onda se podignite do početnog položaja.

Pročitajte i  8 najboljih anaboličkih vežbi

STOJEĆE VESLANJE
Zauzmite uspravan stav, držeći nekoliko bućica ispred butina, sa dlanovima okrenutim ka telu. blago povijte kukove u napred, zauzimajući tako početni položaj.Povlačite tegove na gore i pored sebe dok ispravljate trup i okrećete dlanove jedan prema drugom. uradite isto u suprotnom smeru i vratite se u početni položaj.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *