Viši nivo kondicije - Men`s Health

Viši nivo kondicije

VAŠ SUPERHEROJSKI TRENING
Uradite 2-3 serije od svake vežbe, odmarajući se 30-60 sekundi između serija. Ovakav trening radite 2-3 puta nedeljno, sa pauzama najmanje dan između treninga.

SPAJDERMEN ZGIB
Uhvatite šipku za zgibove nadhvatom malo šire od širine ramena. Podignite se ka desnoj ruci, istovremeno savijajući desno koleno. Kada vam je brada iznad šipke spustite se nazad i ponovite isto na levu stranu. Uradite ukupno 10 ponavljanja.

HULKOV SUPERSKOK
Stanite na tanku strunjaču. Jednim brzim pokreton, savijajući kukove i kolena, spustite telo do pozicije polu čučnja. Zamahnite ru kama iznad glave dok “uzlećete” naviše. Doskočite što je moguće mekše i odmah se spustite u polučučanj. Uradite 8-10 ponavljanja.

SUPERMEN LEĐNA EKSTENZIJA
Lezite na spravu za leđnu ekstenziju, licem na dole i sa fiksiranim stopalima. Uzimite par bućica u ruke, koje treba da vi se pored tela. Stežući trbušnjake po dižite trup i ruke sve dok vam telo ne bude u pra voj liniji. Zadržite položaj. Uradite 10 ponavljanja.

TOROV ČEKIĆ
Jednom rukom uhvatite šipku podhvatom. Uradite pregib prema ramenu, onda je podignite iz nad glave i zarotiraj te šaku tako da je dlan usmeren ka napred. Istegnite se i podignite teret što više možete. Spustite šipku, promenite ruku i ponovite. Uradite 6-10 ponavljanja za svaku ruku.

Pročitajte i  #Fitspiration: 6 najboljih fitnes trenera koje morate da zapratite na Instagramu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *