Vežbe za trbušnjake koje možete da radite kod kuće - Men`s Health

Vežbe za trbušnjake koje možete da radite kod kuće

Sve navedene vežbe radite kružno, dakle seriju prve vežbe, pa odmah pređite na drugu vežbu i tako do četvrte, tek onda napravite pauzu od minut i sve to ponovite.

PODIZANJE NOGU    
Dve serije, 10 ponavljanja, bez pauze.
Leyite na pod i drŽite se za benč klupu ili ako ste kod kuće za nogaru od nekog teškog stola z apodršku- Noge neka vam budu stalno ispravljene i podižite ih sve dok od vašeg tela ne napravite slovo L. Donja leđa bi sve vreme trebalo da vam budu pribijana uz pod i ne spuštajte nikada noge do kraja, tako će vam trbušni mišići stalno aktivni.

PIPANJE PLAFONA
Dve serije, 20 ponavljanja, bez pauze.
Lezite na leđa, savijte kolena pod uglom od 90 stepeni, i dižite ruke i torzo direktno ka plafonnu. Ruke bi trebalo da vam budu ispuržene ka plavonu sve vreme. Podignite torzo do pola, zastanite i vratite se nazad

MAKAZICE
Dve serije, 20 ponavljanja (za svaku nogu), bez pauze.
Lezite na leđa, stavite ruke pored tela, nikako ispod gluteusa, nema varanja kod ove vežbe. Podignite noge tako da vam se stopala odvoje od poda samo nekoliko cenitmetara. A zatim brzo podižite stopala naizmenično gore dole, u kratkim potezima, kao da sečete makazicama.

ZVEZDANI PLENK
Dve serije, izdržite po 30 sekundi, odmorite 60 sekundi.
Stanite u poziciju za sklek, zatim raširite vaše ruke i noge što više možete. Takoće vaše telo formirati zvezdasti oblik. Držite vaš torzo ispravno i trbušnjake stegnute 30 sekundi.

Pročitajte i  Vežbaj kao Klajv Standen: Brutalni četvoronedeljni plan za telo vikinga
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *