5 najčešćih grešaka u teretani - Men`s Health

5 najčešćih grešaka u teretani

NOSITE TELEFON SA SOBOM
Persolnalni trener Brajan Kran tvrdi da napredak ne usporava toliko pogrešna tehnika, koliko to čini nedostatak angažovanja “Osvrnite se oko sebe u bilo kojoj komercijalnoj teretani, devet od deset vežbača ili šalje poruke između serija, ili priča sa drugim vežbačima ili proverava svoj twitter ili facebook. Više ih zanima koliko će lajkova da dobije njihova slika iz teretane, nego ono zbog čega su zapravo došli”, zaključuje je Kran.
Ovaj personalni trener tvrdi da za uspeh u teretani neophodna je fokus i želja. Naravno, možete da popričate nekad sa vašim drugovima iz teretane, ali nikada nemojte da zaboravite zašto ste tu…

STATIČNO ISTEZANJE
Ištvan Jarovek zna stvar ili dve o napredovanju u teretani. Ne samo da je doveo rumunsko mrtvo dizanje u Ameriku, već je i nekoliko takmičara odveo i do olimpijskih medalja. Dakle, ako on kaže da je način na koji se većina ljudi zagreva “besmislica”, onda verujte u to.
“U poslednjih deset godina, nekoliko studija je pokazalo  da statično zagrevanje pre treninga, ne sprečava povrede, već samo gubi vreme.”, tvrdi Javorek. Umesto standardnog istezanja u svoje zagrevanja uključite šetanje, lagani džoging, ili čuvene jumping jackove.

NE OBRAĆATE PAŽNJU NA SVOJE SLABOSTI
Den Trink, vlasnik njujorške Peak Performance teretane, kaže da ga dovode do očajanja polaznici koji ne žele da treniraju svoje slabosti.”Razumljivo je da ljudi žele da ojačaju ono u čemu su već dobri, ali to znači da se tu osećaju sigurno i udobno, a svi znamo da za pravi uspeh morate da izađete iz te zone.”, zaključuje Trink.

NOGE
Već ptice na grani znaju da noge ne smete da preskačete! Ne zato što smo mi to tako sebi uvrteli u glavu, već zato što ćete izgledati presmešno kada nabildujete grudi, leđa i ruke, a nogice vam ostanu kao dve čačkalice. Nemojte da vam se ljudi smeju, jednostavno nemojte…

Pročitajte i  Dovedite svoj biceps do savršenstva

TROŠITE PREVIŠE VREMENA U TERETANI
Evo malog paradoksa: previše vremena u teretani može zapravo da stoji na putu vašim fintes ciljevima. Da, da, tako je. Ukoliko skratite vaše treninge, bolje ćete kontrolisati kortizol, katabolični hormon koji razgrađuje mišićno tkivo. Odgovor tela na višesatno vežbanje je oslobađanje kortizola, a vežbe trening snage koji traje između 45-60 minuta može sprečiti ovo oslobađanje.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *