Angažujte više mišićnih grupa - Men`s Health

Angažujte više mišićnih grupa

Radeći ove 3 složene vežbe u kombinaciji, stimulisaćete mišićni rast i ubrzati metabolizam. Uradite što više krugova za 15 minuta, sa odmorima od 60-90 sekundi između serija.

ČUČANJ I POTISAK BUČICAMA
Stanite tako da su vam stopala u širini kukova. Bučice držite ispre sebe, ruke savijte pod uglom od 90°, tako da su šake okrenute jedna ka drugoj. Spuštajte se u čučanj dok vam butine ne budu paralelne sa tlom. Pri podizanju nazad, podignite bučice iznad glave, a onda ih vratite u početnu poziciju. Uradite 8-12 ponavljanja.

JEDNORUČNO KOSO VESLANJE
Držeći bučicu u jednoj ruci, lezite na kosu klupu licem na dole i opružite obe ruke pored sebe. Povucite bučicu ka trupu, držeći lakat blizu tela, a onda je spustite do početne pozicije. Uradite 8-12 ponavljanja. Promenite ruke i ponovite.

TURSKO PODIZANJE
Lezite na leđa opruženih nogu. Držite bučicu u levoj ruci koja treba da je opružena iznad grudi. Ustanite držeći lakat nepomičnim, a teg podignite iznad sebe. Potom se vratite u ležeći položaj držeći teret iznad sebe. Promenite ruke i ponovite. Uradite 4-6 ponavljanja za svaku stranu.

Pročitajte i  Kardio + trening snage: 8 ubitačnih vežbi za donji deo tela
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *