3 lukava načina da trenirate jezgro - Men`s Health

3 lukava načina da trenirate jezgro

JEDNORUČNI POTISAK SA BUĆICOM NA KOSOJ KLUPI
Podesite naslon klupe na blagu kosinu. Držite bućicu jednom rukom pravo iznad ramena. Drugu ruku spustite na stomak. Uradite seriju potisaka s klupe, a zatim promenite ruku i ponovite. Neizbalansirani teret tera vaše stomačne mišiće da se dodatno naprežu, da bi vam trup ostao u stabilnom položaju.

POVLAČENJE SAJLE U STOJEĆEM STAVU
Prikačite trougaonu ručku na viši kotur lat mašine, izmaknite se i privucite sajlu do grudi. Stojeći položaj vam primorava leđne mišiće, donji deo leđa i gluteuse da rade zajedno, da bi vam stabilizovali kičmu i karlicu.

OBRNUTI ISKORAK SA BUĆICOM IZNAD GLAVE
Dignite bućicu tačno iznad desnog ramena. Zakoračite levom nogom unazad, i vratite se u početni položaj. Uradite sva ponavljanja, promenite stranu i ponovite. Teg na jednoj strani tela izazov je za mišiće koji vas održavaju u stojećem položaju. Ako ga visoko podignete, primoravate leđne i stomačne mišiće da vam stabilizuju kičmu.

 

Pročitajte i  Brzo do mišića
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *