Vežba za trapez na smit mašini - Men`s Health

Vežba za trapez na smit mašini

Postoji samo nekoliko načina kojim ćete pogoditi. Naravno, oni su zaposleni u skoro svakoj vežbi za ramena, ali ako želite da pogodite izolovano samo gornji trapez dovoljno vam je da uradite jednu od verzija slaganja, vežbe sa kojom ste već svi upoznati.

Ukoliko su vam dosadila standardna slaganja sa bučicama ili šipkom idite to smitove mašine. Naravno, možete da radite slaganje sa tako što ćete stati ispred šipke, ali mi više volimo varijantu kada ovu vežbu radite sa šipkom iza vas. Na ovaj način vaša ramena će ostati ispravljena, razviće vam se svi mišići koji pomažu da ostvarite pravilno držanje, a i razvićete svoje trapeze, što je zapravo primarno svojstvo ove vežbe.

PRIPREMA
Postavite šipku na smitovoj mašini, tako da vam bude na sredini butina. Okrenite se od šipke i uhvatite je, tako da vam ruke budu u širini ramena.

Uradite tri do četiri serije, sa 12 do 15 ponavljanja.

Pročitajte i  Slojevito oblačenje za zimu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *