15 minuta treninga: Trening za skijanje i snoubord - Men`s Health

15 minuta treninga: Trening za skijanje i snoubord

SKIJAŠKI SKOK
A  Uhvatite par laganih bučica ispravljenim rukama i s dlanovima okrenutim jedan prema drugom. Sa stopalima raširenim približno na širinu kukova stanite ispred čvrste kutije ili stepenika visokog oko 45 cm. Potom se spuštajte u čučanj sve dok vam butine ne budu pod uglom od oko 45 stepeni u odnosu na podlogu. To je početni položaj.
B  Snažno se odupirući stopalima o podlogu, zamahnite rukama i naglo skočite na kutiju. Bučice treba da se nađu negde u visini vaših ramena.
C  Odmah se oduprite i ponovo odskočite unazad. Dočekajte se meko na prednji deo stopala, vratite se u početni položaj i ponovite vežbu.
BROJ PONAVLJANJA 20
Dok se pripremate za prizemljenje, savijte kolena, da apsorbujete snagu udara.

SKOK U STRANU S MEDICINKOM
A  Stanite sa spojenim stopalima i držite medicinku ispred grudi. Odskočite bočno u desnu stranu. Kada desnim stopalom dotaknete pod, savijte desno koleno i savijte se u struku, spuštajući loptu sa spoljašnje strane desnog stopala.
B  Ispravite se i ponovite vežbu, ovog puta skačući u levu stranu.
PONAVLJANJA 5 do 6 sa svake strane
Saginjući se da spustite loptu preko prednjeg stopala zabacite suprotnu nogu unazad, radi ravnoteže.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *