Jeste li u formi za oktagon - Men`s Health

Jeste li u formi za oktagon

 

TRENIRAJTE BRŽE
Život se ne odvija usporenim pokretima. A ni sport. Zašto biste onda tako trenirali? Bilo da dižete tegove, trčite u intervalima ili udarate tešku vreću, radite to brzo. “I ubacite u treninge više eksplozivnih trenutaka, kao što su trzaji, dizanje potiskom i bilo kakve vežbe s girjom“, kaže jedan od osnivača MMAthletics-a Rendi Kotur. Sve te vežbe usmerene su na angažovanje brzih mišićnih vlakana.

TRENIRAJTE S PARTNEROM
Po definiciji, trening mešovitih borilačkih veština iziskuje protivnika. Ali ne morate da razmenjujete udarce da biste izvukli korist iz preznojavanja s partnerom. I drugar može da vam pojača motivaciju. “Sitniji sam od većine momaka recimo iz NFL-a“, kaže Kotur. “Ali kad treniram s njima, oni uviđaju da nisu baš toliko snažni kao što misle, i ta spoznaja ih tera da se više zalažu.“

TRENIRAJTE SVE
Zaboravite na sisteme treniranja tipa “leđa i bicepsi“ ili “grudi i tricepsi“ koje ste naučili u juniorskoj ligi. “Izolovani trening je za nas davna prošlost“, kaže Kotur, koji zapaža da u stvarnom svetu mišići retko dejstvuju pojedinačno. Svaki pokret, od igranja s detetom do čišćenja snega, podrazumeva njihov udruženi napor. Ako želite da ostvarite snagu koja će biti upotrebljiva i izvan teretane, svaki put vežbajte mišiće celog tela.

TRENIRAJTE DRUGAČIJE
Treninzi su kao i sve ostalo: ako radite jedno te isto svaki dan, smučiće vam se. A još je i gore što ćete prestati da napredujete. “Bilo da se radi o koordinaciji pogleda i pokreta rukama, fleksibilnosti i pokretljivosti, ili čak o boljem razumevanju mehanike tela, nove vežbe i aktivnosti eliminisaće vaše slabosti i nedostatke“, kaže Kotur.

Pročitajte i  Pravi muškarci rade zgibove
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *