Nabacite mišiće kod kuće - Men`s Health

Nabacite mišiće kod kuće

Već smo vam predstavili jednostavan trening za noge, koji takođe možete da radite kod kuće. Sada je vreme da vam pokažemo i trening koji će vam pomoći da povećate snagu gornjeg dela tela.

TRENING
Sklekovi 55
Evo kako se izvodi ova vežba: Uradite 10 sklekova, zatim odmorite 30 sekundi, onda sledi 9 ponavljanja i ponovo 30 sekundi, pa 8 ponalvjanja i tako sve dok ne dođete do broja 1. Kada uradite jednom sva ponavljanja, odmorite 3 minuta i ponovite sve to još dva puta. Naravno, kada i drugi put zavšite svih 55 sklekova, odmorite 3 minuta.

Plenk
3 serije, pokušajte da izdržite po 60 sekundi i nakon svake serije odmorite isto toliko.

Mrtvo dizanje sa bučicama
3 serije, sve tri serije radite maksimalan broj ponavljanja. Nakon svake serije pravite pauzu od 90 sekundi.

Biceps pregib
Takođe 3 serije, maksimalan broj ponavljanja i nakon svake serije odmor od 90 sekundi.

Propadanje (može i na stolici)
Zgibovi
Dakle, prvo radite propadanje pa zgibove bez pauze između, ovo je sam finiš treninga, dajte sve od sebe. Trebalo bi da uradite 5 serija, od 5-10 ponavljanja. Odmor od 45 sekundi dobijate kada uradite jednu seriju.

Pročitajte i  Da li ste u MH formi?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *