Jednostavan trening za noge - Men`s Health

Jednostavan trening za noge

Tako je, dovoljno vam je samo bar bučica bilo koje težine i spremniste da uradite ovaj kratak, ali jako efetkan trening. Pa da počnemo

TRENING
Čučnjevi
Dizanje kukova.
Dakle, prvo radite čučnjeve pa onda dizanje kukova. Podelite u koliko kod serija želite, ali cilj je da uradite po 100 ponavljanja jedne i druge vežbe. Znači možete da uradite 10 serija po 10 ponavljanja ili 5 serija po 20, a možete i 20 serija po 5 nije bitno, bitno je da dođete do cifre od 100.

Iskorak unazad
Rumunsko mrtvo dizanje sa bučicama
Ove dve vežbe radite po 4 serije i 10 ponavljanja u svakoj seriji. 90 sekudni odmora dobijate kada uradite po seriju od svake vežbe.

Čučanj uz zid
Naslonite se leđima na zid, spustite se u čučanj sve dok vam butine ne budu parelelne sa podom. Zadržite tu poziciju. Ovu vežbu radite samo jednu seriju, ali gledajte da izdržite što duže možete. Zapišite svoje rezultate, sledeće nedelje pokušajte da oborite svoj rekord.

Pročitajte i  Urnebesno: 8 najgorih fitnes promašaja ikada (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *