Jednostavne vežbe = vrhunski rezultati - Men`s Health

Jednostavne vežbe = vrhunski rezultati

Često ponavljani trening može da postane suviše lak. Za promenu probajte ovaj kompleksni kružni trening sa jednom bučicom i bez pauza između vežbi. Ovakav plan angažuje svaku mišićnu grupu za kratko vreme, kaže Rober t dos Remedios, C.S.C.S, autor knjige „Men`s Health Power Training“. Uradite 3-4 kruga sa pauzama od 2 minuta između krugova.

ČUČANJ SA BUČICOM
Postavite stopala u širini ramena, držeći bučicu opruženih ruku ispred sebe sa obe ruke. Uradite čučanj i postavite bučicu između nogu, tako da podlaktice dodiruje unutrašnju stranu butina. Zatim kako se podižete, zaljuljajte bučicu do malo iznad visine očiju. Spustite je u početnu poziciju i ponovite. Uradite 10 ponavljanja.

ČUČANJ I POTISAK
Držeći bučicu sa obe ruke pored sebe, postavite stopala malo šire od širine ramena, a prste usmerite neznatno spolja. Uradite čučanj ne savijajući trup tako da bučica dodirne tlo. U jednom pokretu ustanite podižući bučicu ispred grudi do iznad glave potpuno opružajući ruke. Uradite 10 ponavljanja.

VESLANJE SA OKRETOM
Držeći bučicu u desnoj ruci, savijte se u struku u poziciju za veslanje u preklonu (desna ruka normalna o odnosu na tlo, leva noga ispružena napred, a desna nazad). Povucite bučicu ka grudima, i rotirajte ramena nadesno. Uradite 10 ponavljanja. Promenite ruku i uradite isto na suprotnoj strani.

ZAVRTANJ
Čučnite držeći bučicu opruženih ruku desno od članka desne noge. Podižite se u uspravnu poziciju držeći ruke opružene i rotirajte trup podižući bučicu ka suprotnom uhu. Zatim je spustite. To je jedno ponavljanje. Uradite 10 za svaku stranu.

 

Pročitajte i  Koliko treninga je neophodno ako želite jako i zdravo srce?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *