Piramidalni izazov - Men`s Health

Piramidalni izazov

Kao što ste do sada navikli, spremali smo vam još jedan mali izazov koji je osmislio Tad D>arkin, personalni trener i vlasnik teretane Fitness Quest 10.

IZAZOV
Šta ovaj mali izazov čini posebnim? Pa, ovde ćete morati da radite samo dve vežbe, ali u svakoj od tih vežbi imate po dva pokreta. Takođe, budući da je u pitanju trka sa vremenom, sva ponavljanja se izvode najvećom brzinom, a samim tim sagorićete gomilu kalorija i izgraditi neverovante mišiće.

Evo kako izazov izgleda. Uzmite par bučica od po 12 kilograma (toliko je uzeo i Tod, sada zavisi sve od vas, ako mislite da možete ove vežbe da uradite sa većim optrerećenjem, uradite. Isto važi i ukoliko mislite da je 12 kilograma previše.) Uradite 5 ponavljanja čučnja-biceps pregiba- izbačaja, a zatim odmah uradite 5 ponavljanja sklek-veslanja. To je prva serija, u sledećoj seriji uradite obe vežbe po 4 ponavljanja. Nastavite sa serijama sa opadajućim nizom ponavljanja sve dok ne dođete do jednog ponavljanja za obe vežbe.

Darkin je svoje piramidalno ponalvjanje završio za 1 minut i 47 sekundi, mislite da možete bolje od njega?

ČUČANJ, BICEPS PREGIB, IZBAČAJ

 

SKLEK VESLANJE

Pročitajte i  Postanite veliki, brzo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *