1 bučica, 650 mišića - Men`s Health

1 bučica, 650 mišića

Evo novog pristupa novoj godini. Koristite jednu bučicu umesto dve. Ne brojeći ponavljanja u ovom brzom treningu, fokusiraćete se na formu izvođenja i tako angažovati više mišićnih vlakana, kaže C.J. Murphy, suvlasnik Total Performance Sports-a, Everett Massachusetts. Uradite krug vežbi redeći svaku vežbu po 45 sekundi. Odmorite minut i ponovite 2-3 puta

DRVOSEČA
Sa gotovo opruženim rukama i stopalima malo širim od širine ramena uhvatite bučicu preko desnog ramena. Zatim se savijte u kolenima, i forsirano zarotirajte trup ulevo povlačeći ruke dole i ispred tela. Kada ruke pređu liniju levog članka noge, reverzibilnim pokretom se vratite u počenu poziciju. Zamenite strane. Stegnite trbušne mišiće kako bi izbegli povredu.

ČUČANJ SA PRUŽENIM RUKAMA
Postavite stopala malo šire od širine ramena i opružite ruke pravo ispred sebe, držeći bučicu za krajeve. Sada pokušavajući da stisnete dva kraja bučice, gurnite kukove ka nazad, savijte kolena i spustite se dok vam butine ne budu paralelne sa tlom. Zastanite, a onda se odgurnite nazad.

STOJEĆI POTISAK
Postavite stopala u širini ramena, i uhvatite bučicu za krajeve i privucite je do grudi. Pokušavajući da stisnete dva kraja bučice, potisnite bučicu od tela malo naviše (do visine očiju) dok vam ruke ne budu potpuno opružene . Zastanite i povučite bučicu nazad, spajajući lopatice.

PEŠKIR VESLANJE
Uvijte ručku bučice u peškir i uhvatite krajeve peškira po jednom rukom postavljajući stopala u širini ramena blago povijenih kolena. Povijte kukove, ispravite donji deo leđa i spustite trup da bude gotovo paralelan sa tlom. Povucite krajeve peškira ka svakoj strani abdomena. Zastanite i spustite peškir.

Počnite sa bučicom od 7kg. Kako budete napredovali povećavajte težinu, ali ne toliko da morate da pravite pauzu između vežbi.

Pročitajte i  Istraživanja pokazala: Ovo je najbolje doba dana za trening

Jedno jedino „oruđe“ za trening vas može odvesti daleko.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *