V8 izazov: Tabata trening - Men`s Health

V8 izazov: Tabata trening

Nakon što ste odmorili jedan dan od treninga, vreme je da se vratite u teretanu sa jakim, visoko intenzivnim kardio treningom. Kao što smo već napomenuli, da on traje samo 12 minuta i vi nakon njega možete da se vratite standardnim tegovima, ali još jednom vam napominjemo, ako ga odradite valjano, možda nećete hteti da nastavite vežbe sa tegovima.

TRENING
Izaberite tri od ispod navedenih vežbi.

Ergonometar
Bicikl
Traka za trčanje
Čučanj skok
Udaranje u vreću
Teški konopci
Burpiji

Radite izabrane vežbe 20 sekundi punim intenzitetom, onda odmorite 10 sekudni. Osam puta ponovite ovo pravilo 20 sekundi 10 sekundi odmora, za svaku od tri vežbe koje ste izabrali. Trudite se da pravite što manju pauzu između promene sprava. Takođe, nemojte da zabušavajte, dajte sve od sebe svakih 20 sekundi. Do kraja 12 minuta trebalo bi da budete gola voda.

Pročitajte i  On je zaslužan za savršen izgled holivudskih zvezda: Džejson Volš o saradnji sa Metom Dejmonom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *