Trening Gereta Hedlunda - Men`s Health

Trening Gereta Hedlunda

 

ZAGREVANJE
Veslanje: 10 minuta veslanja, sa prosečnim radom u vatima koji je.  jednak vašoj telesnoj težini.

Preskakanje prepreka: Preskočite preko prepreke kao na primer preko velikog džaka, a onda uradite sklek. Ustanite brzo i ponovite isto na drugu stranu. Radite tako naizmenično 40 sekundi sa 20 sekundi pauze ukupno 4 puta.

TRENING
Uhvatite šipku i ne spuštajte je dok ne završite ceo krug. Hedlund radi 7 ponavljanja za svaku vežbu pre nego što pređe na sledeću i odmara samo posle završenog kruga. To je veoma zahtevno, zato počnite radeći krug sa samo jednim ponavljanjem od svake vežbe (dakle 7 ponavljanja ukupno posle 7 vežbi). Odmarajte po potrebi i ponavljajte tako 15 minuta.

Vežbe su sledeće:

1. Mrtvo dizanje

2. Veslanje

3. Viseći nabačaj

4. Prednji čučanj

5. Potisak

6. Pretklon

7. Zadnji čučanj

Pročitajte i  Vežbaj kao Džejms Bond: Udarnički trening za formu tajnog agenta
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *