300 kalorija, 10 minuta - Men`s Health

300 kalorija, 10 minuta

Danas ljudi imaju sve više obaveza, teško je izdvojiti vreme za vežbanje. Zbog toga, prenosimo vam tri pokreta koja predlaže sporstki naučnik Kristijan Fin, koji vam omogućavaju da sagorite 300 kalorija u periodu od 10 minuta.

ČUČANJ SKOK
Ustanite, neka vam stopala budu u širini ramena, a ruke pored tela. Počnite tako što ćete uraditi čučanj, a onda skočite visoko kao da pokušavate da dotaknete plafon. Nakon ’’sletanja’’, spustite telo u čučanj i ponovite sve.

Početak: 10 ponavljanja i 30 sekundi odmora pred sledeću vežbu.

Poboljšavajte se: Postepeno povećavajte ponavljanja i smanjujte vreme odmora.

Superfit: 30 ponavljanja i 10 sekundi odmora.

SPAJDERMEN SKLEKOVI
Počnite u regularnoj poziciji u kojoj radite sklekove. Kada se spustite, podignite koleno izvan vašeg tela, u nivou kuka. Zatim se bratite na početnu poziciju i uradite to i sa drugom nogom. Ova vežba možda nije toliko zabavna, ali ćete pomoću nje brže dobiti u obliku.

Početak: 10 ponavljanja i 30 sekundi odmora pred sledeću vežbu.

Poboljšavajte se: Postepeno povećavajte ponavljanja i smanjujte vreme odmora.

Superfit: 25 ponavljanja i 10 sekundi odmora.

SPRINT
Koristite skale za praćenje intenziteta dok trčite sprint.

” Za ovu vežbu nije najvažniji vaš unutrašnji osećaj ili koliko ste se zadihali, već vaša ukupna percepcija napora”, objašnjava Fin.

Na skali intenziteta dobijate ocene između 1 i 10, gde je 10 maksimalan napor, a 1 nikakav napor. Vaš cilj tokom sprinta neka bude 8.

Početak: Sprint za 10 sekundi i odmor od 30 sekundi za sledeću vežbu

Poboljšavajte se: Postepeno povećavajte vreme sprinta i smanjujte vreme odmora.

Superfit: Sprint u 20 sekundi i odmor 10 sekundi.

Fin savetuje da ove tri vežbe složite na sledeći način:

Čučanj skok

Spajdermen sklekovi

Pročitajte i  Gubite salo i nakon treninga

Sprint

Spajdermen sklekovi

Ponavljanje

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *